כולנו התמודדנו בשנה האחרונה עם אתגרים שלא דמיינו בכלל שנדרש להתמודד איתם.
בשונה מתקופת הקורונה – שבה המגבלות והאילוצים חלו על כולנו ללא קשר למיקומנו הגאוגרפי – המלחמה הזו נחווית על ידי כל אחת באופן אחר.
חלק מאיתנו חיות כבר חודשים רבים במציאות שבה בן הזוג במילואים, ובזמן הזה הן נושאות את עיקר הנטל בבית;
חלק מאיתנו עדיין מסתגלות לסביבה זרה וחדשה, וכמהות לשוב לבתים שלנו בצפון ובדרום הארץ;
חלק מאיתנו חיות מציאות של מלחמה עם אזעקות ויירוטים על בסיס יומיומי;
וחלק חיות חיים מקבילים – כלפי חוץ הכל מתנהל כשגרה, לכאורה, אבל עמוק בפנים – המחשבות עם הלב שלנו, שנמצא באיזור לחימה בעזה או בלבנון.
מה שבכל זאת כולנו מתמודדות איתו – הוא הצורך לנהל עסק ולשמור עליו פעיל ומניב במקביל לכל הכובעים שאנחנו חובשות, והשנה זה אתגר לא פשוט בכלל, משתי סיבות עיקריות:
1. ממש כמונו – גם הלקוחות שלנו חיים את המצב ומושפעים ממנו מאוד. זה מצריך מאיתנו לפעול אחרת מבעבר, להתאים את הפעילות שלנו למצב שמשתנה כל הזמן, ולנצח יותר התנגדויות מהרגיל.
2. אנחנו עצמנו מתקשות למצוא את האנרגיות ואת היצירתיות כדי להמשיך לשווק, למכור, לחשוב על רעיונות חדשים, להתמודד עם לקוחות ועם סיטואציות שמאתגרים אותנו, ובכלליות – להיות במיטבנו.
גם אני חוויתי את כל הקשיים הללו השנה, ממש כמוך.
עם בן זוג שנמצא בצבא רוב הזמן,
עם בנות שבחודשים האחרונים אין להן מסגרות רציפות בגלל המצב בצפון,
עם עסק שההכנסות שלו נפגעו בגלל המלחמה,
עם שיפוץ מטורף של משרד חדש שרכשתי בתחילת השנה – שהתארך הרבה מעבר למתוכנן,
ועם אנרגיות ברצפה!
בתור אחת שמנהלת חברה בע"מ, אני יכולה לשתף אותך שהאתגרים שעמדו בפניי השנה היו הרבה יותר גדולים מאלה שהיו לי בעבר. הגעתי לסיטואציות קצה, שהצריכו ממני לגייס רעיונות, פתרונות (וכסף!) יש מאין, אבל 3 פעולות שעשיתי הצילו את העסק שלי השנה. על שתיים מהן אני אספר לך בהרחבה בריטריט, והשלישית – היתה למעשה הראשונה:
יצאתי לריטריט שהוקדש ברובו לתכנון העסק שלי לקראת 2025 ולמילוי מצברים, והתחברתי בו מחדש לעצמי, לליבת העסק שלי ולמה שמניע אותי קדימה!
זה בדיוק מה שאנחנו הולכות לעשות יחד ב-RE-CORE | ריטריט עסקי לעצמאיות לקראת שנת 2025.
מה מחכה לנו שם?
קרדיט תמונות: אתר המלון
בראש ובראשונה – נתחבר חזרה פנימה, לעצמנו!
ננסה לשים בצד את ההתרעות, החדשות, הפושים ושאר הגורמים שמעכירים לנו את היכולת להיות בכאן ועכשיו. זה אולי האתגר הקשה מכל, אבל העולם יסתדר גם בלעדינו, אני מבטיחה לך.
במהלך ימי הריטריט נעבור יחד סשנים מנטליים, עסקיים ויצירתיים, שיעזרו לך להיזכר מי היית לפני שכל זה התחיל, ובעיקר – מי ומה את רוצה להיות בשנה הקרובה.
בין לבין התכנים וידאתי שיישאר לך גם מספיק זמן אישי לעצמך, לעבד את התכנים או סתם לבהות בעננים מבלי שאף אחד יפריע לך!
12.00 התכנסות, הרשמה, חיבורים בין שמות לפנים 🙂
13.00 RE-WIRE | מעגל התחברות לכאן ועכשיו ואחת לשניה
14.30 ארוחת צהריים קלה
15.00 קבלת חדרים וזמן אישי
17.00 RE-FLECT | ההשתקפות שלי בעסק שלי – החיבור בין שלושת האלמנטים שבונים כל עסק עצמאי [הרצאה אינטראקטיבית]
19.30 ארוחת ערב בחדר האוכל
20.30 ואילך – מינגלינג, צחוקים וכיף בלובי (כן, אלכוהול הוא חלק מהעניין)
07.00 הליכת בוקר משותפת (אם מזג האוויר יתאים) או שיעור יוגה מונחה (אם יירד גשם)
08.30 ארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון
09.30 RE-BUILD | בניית אסטרטגיה עסקית לשנת 2025 – שלב אחר שלב [הדרכה מתודית שכוללת זמן עבודה אישי]
12.30 ארוחת צהריים קלה והפסקה
13.30 RE-COVER | התנהלות עסקית וכלכלית בשנת משבר [הרצאה]
15.30 RE-CREATE | ליצור את החזון שלך יש מאין – יצירה מחוברת לעסק [סדנה יצירתית ברוח החזון שלך]
17.30 זמן אישי
19.00 ארוחת ערב בחדר האוכל
20.30 RE-LAX | סדנה חווייתית (לא מגלה פרטים!)
8.00 ארוחת בוקר בחדר האוכל
9.00 צ'ק אאוט (שמירת מזוודות באחסון המלון)
9.30 RE-PLAN | בניית תוכנית שנתית למציאות משתנה – שלב אחרי שלב [הרצאה פרקטית עם קובץ עבודה נלווה]
11.30 ארוחת צהריים קלה
12.00 RE-SOURCE | להפוך אמונות מגבילות למנוף צמיחה [הרצאה אינטראקטיבית]
13.00 RE-VIEW | מעגל שיח לסיום
14.30 חיבוקים ופרידה
> תדעי איך לגבש אסטרטגיה עסקית לשנה הקרובה ולכל שנה אחריה
> תדעי איך להמיר את האסטרטגיה הזו להחלטות לגבי סל השירותים והמוצרים שאת מוכרת
> תביני איך לתרגם את כל אלה לתוכנית עסקית שנתית
> תלמדי איך מנהלים כלכלית עסק בתקופת משבר כדי לצלוח אותה (יש אקסל נלווה, כמובן)
> תתחברי פנימה למי שהיית לפני השנה הקשה הזו, ולמי שאת רוצה להיות אחריה
> תלמדי איך להפוך את האמונות המגבילות שלך למנועי צמיחה
> תהיי טעונה באנרגיות ובכוחות מחודשים כדי להוציא את כל אלה לפועל!
עלות כוללת למשתתפת בחדר זוגי*: 3350 ש"ח + מע"מ
עלות כוללת למשתתפת השלישית בחדר זוגי*: 2975 ש"ח + מע"מ
עלות כוללת למשתתפת יחידה בחדר זוגי: 4850 ש"ח + מע"מ
מה זה כולל?
שמי סיון קונוולינה, נעים להכיר!
אני מעצבת פנים, יזמית, מלווה מקצועית ועסקית למעצבות, מנהלת שתי קהילות, ויוצרת תוכן למותגים בתחום העיצוב.
אני בעלת חברה בע"מ ועצמאית מזה 12 שנים, שבהן סללתי לעצמי את הדרך בעשר אצבעות – ממהנדסת שעשתה הסבה לעיצוב פנים והתפללה שתרוויח יום אחד מה שהיא הרוויחה כמהנדסת,
למעצבת שמנהלת פרויקטים מורכבים ומגוונים בהצלחה,
למייסדת ומנהלת קהילות וקורסים מקצועיים ועסקיים,
ולחברה בע"מ שיש לה היום 3 מחלקות שכל אחת מהן היא עסק בפני עצמו.
אני מאמינה שכדי ללמד אחרות – את חייבת קודם כל TO WALK THE TALK, ועל כך אני מקפידה מאוד. כל מה שאני מלמדת מיושם גם בעסק הפרטי שלי.
אני מזמינה אותך הלצטרף אליי, ולנצל את השנה הקרובה לחיווט מחדש של התודעה, החזון וההגשמה שלך!
1. ניתן לשלם את הסכום ב-3 תשלומים ללא ריבית באשראי או בתשלום אחד בהעברה בנקאית לחשבון 335555 ע"ש סיון קונוולינה בע"מ, סניף 702 של בנק הפועלים.
במידה שהתשלום נעשה בהעברה בנקאית – באחריות המשתתפת להעביר אישור העברה לסיון קונוולינה בע"מ לטובת הפקת חשבונית ושריון מקום.
2. ההרשמה על בסיס מקום פנוי בלבד, ומוגבלת ל-40 משתתפות. חדרים נוספים ישוריינו על פי דרישה וזמינות המלון.
3. ניתן להירשם עד יום שלישי 19.11.24 או עד שכל המקומות מלאים – המוקדם מביניהם!
4. תנאי ביטול:
> עד לתאריך 19.11 – לא ייגבו דמי ביטול, למעט במידה שהתשלום נעשה באשראי – שאז ייגבו דמי ביטול של 5% מערך העסקה.
> החל מה-20.11 ועד ל-1.12 – יחולו דמי ביטול של 25% מערך העסקה. במידה שהתשלום נעשה באשראי – ייגבו דמי ביטול נוספים של 5% מערך העסקה.
> מה-2.12 ועד ל- 10.12 – יחולו דמי ביטול של 50% מערך העסקה. במידה שהתשלום נעשה באשראי – ייגבו דמי ביטול נוספים של 5% מערך העסקה.
> מה-11.12 ואילך – יחולו דמי ביטול של 100% מערך העסקה. במידה שהתשלום נעשה באשראי – ייגבו דמי ביטול נוספים של 5% מערך העסקה.
5. באם תהיה הסלמה ביטחונית שתגרור שינוי בהוראות פיקוד העורף, אשר מונעות מהריטריט להתקיים, יידחה הריטריט למועד חדש ומקומן של המשתתפות ששילמו יובטח במועד זה.
6. במידה שהריטריט יבוטל לחלוטין ביוזמת סיון קונוולינה בע"מ או מפאת כוח עליון – יושב למשתתפות מלוא כספן.
7. לאחר התשלום – ניתן להעביר את הרישום למשתתפת אחרת, בתיאום עם סיון קונוולינה בע"מ. הודעה על שינוי ברישום תועבר בכתב למייל: sivan@sivankon.co.il ותכנס לתוקף רק לאחר אישור במייל חוזר.
8. חשבונית על "כנס עסקי במלון" תצא כנגד התשלום לטובת קיזוז מע"מ או צרכי מס.
9. ציוות החדרים באחריות המשתתפות: נרשמת בחדר זוגי אחראית למצוא לעצמה שותפה ולציין את שמה בעת ההרשמה (קיים שדה ייעודי בטופס התשלום). נרשמת שלישית בחדר זוגי אחראית לתאם את הרשמתה עם שתי משתתפות נוספות.
11. הריטריט מיועד לנשים בלבד.
12. לא ניתן להצטרף לחלק מהריטריט או להצטרף ללא לינה.
13. הריטריט מיועד לעצמאיות בעלות עסק בלבד, בכל תחום שהוא.
14. שעת קבלת החדרים: 15:00. שעת פינוי החדרים: 11:00.
15. האוכל במלון כשר בשרי/דגים בהשגחת הרבנות.
16. לסיון קונוולינה בע"מ אין ולא תהיה אחריות ביטוחית, כלכלית או רפואית על משתתפות הריטריט.
17. בעצם תשלום ההרשמה הנך מצהירה בזאת כי כל מארגני הריטריט והאחראים לו משוחררים מכל אחריות בגין רכוש וציוד שתביאי עמך לריטריט, וכי הנך מוותרת על כל תביעה, טענה ו/או דרישה כלפי סיון קונוולינה בע"מ או כל גוף אחר הקשור בריטריט בגין כל נזק / אובדן ציוד / רכוש אשר ברשותך (לרבות רכבך האישי).
18. הארוע יתועד בוידאו ובסטילס. בעצם ההשתתפות הינך מאשרת לסיון קונוולינה בע"מ לפרסם תמונות/סרטונים מהארוע, לרבות תמונות שבהן את מופיעה, ללא צורך באישורך וללא תמורה/תמלוגים.1